Services

 

Uw visie, Ons netwerk. Om dit tot een goed einde te brengen staan wij garant voor een uiterst kwalitatieve service:

  • uitgebreid supportteam telefonisch bereikbaar tijdens de kantooruren
  • permanentie op zaterdag voor dringende interventies
  • netwerkanalyse en audit
  • remote monitoring van uw netwerk
  • ticketingsysteem voor eenvoudige opvolging en historiekbeheer
  • periodiek onderhoud voor betere stabiliteit
  • steeds een volledig dossier van uw installatie
  • snelle interventietijd & professionele installatie/herstelling

Klanten die vertrouwen stellen in UViON moeten beloond worden. Onze Credit packs zorgen hiervoor:

  • Credit pack 2% (Uw voordeel is 2%)
  • Credit pack 4% (Uw voordeel is 4%)
  • Credit pack 6% (Uw voordeel is 6%)
  • Credit pack 8% (Uw voordeel is 8%)
  • Credit pack 10% (Uw voordeel is 10%)

Naast een financieel voordeel, geniet u na aankoop van één van deze packs een aantal extra voordelen. Aarzel niet om ons verkoopsteam te contacteren indien u hier graag meer informatie over wenst.

Behandeling van aanvragen

Onze technisch team is bereikbaar via support@uvion.be of 055/50.90.49 optie 2. Wij proberen iedere klant zo snel mogelijk te helpen maar zijn soms genoodzaakt om aan bepaalde storingen prioriteit te geven. Gelieve ons wanneer mogelijk via e-mail te contacteren en enkel bij dringende zaken telefonisch contact op te nemen.

Om alle aanvragen tot ondersteuning die wij van onze klanten krijgen in goede banen te leiden, maken wij gebruik van Autotask om deze te verdelen onder het team. Zo kunnen we ervoor zorgen dat taken steeds spoedig en door de correcte persoon behandeld worden.

Iedere aanvraag resulteert in een ticket. Na behandeling worden al onze tickets overlopen, nagekeken en goedgekeurd. De aanmaak van een ticket betekent dus niet noodzakelijk dat hieraan kosten verbonden zijn. Deze tickets zorgen ervoor dat wij een duidelijk overzicht krijgen van de ondernomen acties. Zo kunnen we u degelijk advies geven waar nodig.

Klanten die gebruik maken van onze Credit Packs krijgen via Autotask maandelijks een gedetailleerd overzicht van de uitgevoerde prestaties. Lijnen met de aanduiding “non-billable” worden niet aangerekend.